JBL Pebbles

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Pebbles op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

mmpzandee27 05-12-2014
Geschreven voor: JBL Pebbles

Uitstekende Multi media luidsprekertjes. Voor weinig geld koop je 2 uitstekende luidsprekertjes en zien er ook nog geweldig uit. Genoeg lage tonen voor achter je computer, ook sta je versteld hoe hard ze gaan zonder te vervormen. De DSP in de speakers zorgen voor een zuiver goed verspreid geluid waar denk ik de meeste mensen zeer over te spreken zullen zijn.

danicole1974 26-11-2014
Geschreven voor: JBL Pebbles

Ik wilde top 2.0 speakertjes voor weinig. Lang gezocht. Veel tests bestudeerd. Uiteindelijk hiervoor gegaan vanwege een review die zei: Beste 2.0 speakers onder de 100 euro. Gekocht op amazone.de voor 44 leuros. Inderdaad. Voor gewoon bij mijn desktop op buro helemaal top. Goed geluid om muziek op youtube te luisteren.